Не бяха намерени продукти, отговарящи на критериите Ви.

Марката Jacomo  е създадена в края на 60-те години на миналия век. Тогава американецът Джеймс Каплан и французинът Джерард Картин се запознават в Ню Йорк на 5-то авеню. И двамата мъже изпитват голяма любов към изкуството, музиката и дизайна. Обединявайки общите си интереси, те създават модната марка „Jacomo“ (като „Ja“ от Джеймс, „Co“ от Courtin, а „Mo“ се добави, за музикална звучност) и отварят бутик, където предлагат своите продукти на шикозния нюйоркски пазар.

Първият им аромат Eau Cendrée за мъже стартира през 1970 г., в различни геометрични опаковки. Женския спътник на Eau Cendrée, Chicane, се появява едва една година по-късно.

Ароматите се превръщат в основния запас в търговията след успеха на класическия женски аромат на 1972 г., Silences (все още в производство), в отличителната черна бутилка. Серията от успешни аромати, стартирали през 80-те и 90-те години, запечатват името на Jacomo в сърцата и умовете на любителите на парфюмите. Класическият мъжки аромат Jacomo de Jacomo стартира през 1980 г. Дамските парфюми Parfum Rare се появяват през 1985 г. в отличителна бутилка от трапецовидни форми и по-късно са прекръстени като Coeur de Parfum.

През 90-те години стартира серия от "двойки" парфюми за марката. Anthracite за мъже и за жени стартира през 1991 г.  Paradox за жени е създаден през 1998 г., последван от придружителя си Paradox за мъже през 1999 г. (и двата аромата по-късно са наречени Paradox Blue, с пускането на двойката Paradox Green през 2003 г.) , Двойката Аура, със съответните зелени и жълти бутилки.

Parfums Jacomo е придобит от френската компания Sarbec Cosmetics през 1995 г. Sarbec приема марката Jacomo в различна посока през второто десетилетие на 21-ви век. Класическите аромати на марката от 70-те години на миналия век все още са в производство, но през 2010 г. стартира нова линия луксозни аромати със сериите Art Collection. Ароматите на Art Collection показват марката на нова и модерна парфюмерийна аудитория. Концепцията за "двойка" продължава и през 2011 г., с нови лъскави модерни опаковки и модерни аромати на колекцията It's Me за мъже и жени.

Марката Jacomo има 29 парфюма. Най-ранният модел е създаден през 1971 г.,а най-новият е от 2018 г.